Program
-
10:00
Nemaj strach z úspechu: Ako zvládnuť rast e-shopu a zvýšiť ziskovosť o desiatky percent?
Michal KrálPricemaniaAlexander JančoZásielkovňaGejza NagyLuigi's BoxJakub JarabicaBluewebTomáš VrtíkExpandeco”Ako nájsť v dátach potenciál na rast a odlíšenie sa od konkurencie? Ako vyzerá európsky e-commerce trh v roku 2020? Pripravte sa na úspech zvýšením miery konverzie, lepšou cenotvorbou, vyhľadávaním alebo logistikou. Vyhnite sa najčastejším chybám, automatizujte, plánujte strategicky, expandujte.”
-
11:15
Keď vy skáčete ako korona píska: Prispôsobte svoj marketing dobe covidovej
”Ako na reklamu v období recesie? Ako sa mení správanie zákazníkov v situáciach neistoty? Kde začať pri zvyšovaní konverzií? Aké sú formy testovania počas pandémie? Zefektívnite svoje online kampane, popracujte na vhodnej komunikácií so zákazníkom, aplikujte psychológiu a nezabúdajte ani na UX.”
-
13:00
Ako z mála upliesť reach: Low budget, wow effect
”Naučte sa pracovať s nízkym budgetom a vyťažte z neho maximum. Akú úlohu zohráva kreativita v marketingovej komunikácií? Prečo boli niektoré kampane úspešné aj bez toho, aby si vyžadovali veľké investície? Robte marketing inak, premýšľajte z dlhodobej perspektívy a nezľaknite sa znížených budgetov.”
-
14:15
Malé e-shopy s veľkými nápadmi: Prečo sa oplatí to nevzdať
”O fungovaní e-shopov počas korona krízy, ale aj o praktických e-commerce skúsenostiach. Čo boli kľúčové míľniky, ktoré priniesli e-shopom rast? Ako vybudovať úspešný e-shop aj bez investície? Aké boli úskalia prechodu z malej do strednej firmy? Aké boli ich prvé skúsenosti s vedením ľudí? Na čo si dávať pozor?”

Alexander Jančo
Zásielkovňa CEO
CEO inovatívno-logisticko-technologickej spoločnosti Zásielkovňa a zároveň člen executive board skupiny Packeta. Vďaka svojim skúsenostiam a digitálnemu bakcgroundu buduje silnú e-commerce komunitu na lokálnom trhu a zároveň pomáha podporiť expanziu internetových obchodov do zahraničia s riešením, ktoré Zásielkovňa ponúka do viac ako 33 krajín vrátane USA či Ruska.

Andrea Podstrelencová
HOLOKOLO CEO
Viac ako 15rokov som posobila vo financnom sektore v oblasti riadenia ludskych zdrojov. Do vlastneho biznisu som odchadzala z pozicie clena predstavenstva poistovne. Roky v TOP managemente sa snazim vyuzit a pretavit do novej pracovnej vyzvy, cim e- commerce oblast bez pochyb je.

Dušan Vereš
ui42 Senior UX and Research manager
Dušan má v ui42 na starosti rozvoj UX oddelenia a riadenie UX projektov vrátane webovej analytiky. Má dlhoročné skúsenosti z prieskumnej agentúry, kde sa sústreďoval hlavne na meranie pozície značky a UX testovanie. Tomu sa aktívne venuje aj dnes na svojej pozícii v uičku. Pre klientov sa snaží z dát z rôznych analytických nástrojov v kombinácii s kvalitatívnym UX testingom zadefinovať úpravy produktu/služby tak, aby boli v súlade s hodnotami značky a očakávaniami zákazníkov.

Dušan Plichta
POWERLOGY CEO
Volám sa Dušan Plichta, som srdcom dobrodruh, biohacker a autor konceptu Powerlogy. Powerlogy som založil s víziou priniesť na Slovensko a do Českej republiky progresívne nástroje a produkty biohackingu na posilnenie zdravia a podporu energie tela a mysle. V Powerlogy veríme v edukatívny marketing a najmä to, že všetky odporúčania a produkty sú otestované vo funkčnom kontexte individualizovanej životosprávy.

Gejza Nagy
Luigi's Box CEO
Spoluzakladateľ a CEO Luigi’s Boxu, partner v UX/Dev agentúre Odyzeo. Začínal ako UX/UI dizajnér pred 13 rokmi a dnes buduje firmu Luigi's Box, ktorá zlepšuje vyhľadávanie vyše 1 000 e-shopom a webom prevažne v Európe. Pomáha zákazníkom na eshopoch ako napr. Nay, Benu, Martinus, Dedoles, Muziker nájsť a nakúpiť správny produkt. Luigi’s Box získal viacero ocenení: E-commerce Germany Awards 2020, Search Industry Award v Londýne a mnoho ďalších.

Juraj Kováč
THIS IS LOCCO Creative Director
Juraj je 8 rokov v reklamnej hre. Aktuálne pôsobí ako kreatívny riaditeľ & partner THIS IS LOCCO, je vyštudovaný marketér z Trnavskej FMK UCM. Dušou copywriter, ideamaker, v minulosti občasný designér a šprtač do kódu. Získal niekoľko ocenení z Effie, Zlatého klinca, Digital Pie, PIAF, Zlatá Pecka, Cannes Young Lions. Klientov má asi z každého sektora od FMCG cez finančné služby až po tech a automotive. Je známy aj svoju záľubou odhalovať reklamné plagiáty.

Juraj Fehervari
BE LENKA CEO, co-founder
Juraj Fehervari je spoluzakladateľ firmy Be Lenka, ktorá vyrába a distribuuje barefoot topánky a babywearing produkty. Po tom, čo sa vrátil z Austrálie a po niekoľkých iných podnikateľských aktivitách stojí za zrodom a úspešným rozvojom značky Be Lenka vo svete. Vyhral s Be Lenka ocenenie EY začínajúci podnikateľ roka 2019 a Inováciu Žilinského samosprávneho kraja.

Ľubomír Šimko
Kreativ Gang Director
Kreatívec a spoluzakladateľ akčnej marketingovej agentúry Kreativ Gang. Má 12 rokov skúseností s riadením kontroverzných a originálnych kampaní, budovaním brand identít nových značiek a organizovaním veľkých eventov. Spoločnosti ako Red Bull, Slovenská sporiteľňa, Philip Morris, 4ka, Plzeňský Prazdroj, Adidas by mohli o nich rozprávať. Srdcom športovec, ktorý stojí aj za halou extrémnych športov Hangair.

Martin Woska
TRIAD aChief Creative & Strategy Officer and partner, TRIAD Prezident, Art Directors Club Slovensko
Martin je spolumajiteľ TRIADu, v súčasnosti najúspešnejšej agentúry na Slovensku. Patrí medzi najuznávanejších kreatívnych riaditeľov a zároveň stratégov Slovenska. Získal vyše 100 ocenení za kreativitu aj efektivitu, vrátane osobných ocenení za prínos Slovenskej reklame – Filip a prínos digitálu na Digital PIE. Najradšej zo všetkého má práve prekryv kreativity a stratégie a je presvedčený, že práve tam leží tajomstvo tej najlepšej reklamy. Martin aktuálne pracuje na knihe "Budget Cut", v ktorej rozoberá 4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom. Pôjde o framework "BDGT" (ako cutnutý BUDGET), ktorý má pomôcť a inšpirovať marketérov k tomu ako pracovať so zníženým budgetom - či už teraz v recesii alebo kedykoľvek inokedy.

Matej Šuchta
Mindworx Managing Partner
Vyštudoval prestížnu Copenhagen University v Dánsku a ETH Zurich vo Švajčiarsku, čo mu pomohlo získať medzinárodný rozhľad a dôležité kontakty v zahraničí. Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonomike v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania.

Michal Kráľ
Pricemania Riaditeľ cenového porovnávača Pricemania a e-commerce konzultant
Michal Král pomáha so zvyšovaním obratu a ziskovosti e-shopov už viac ako 13 rokov. Od roku 2007 prevádzkuje popredný porovnávač cien a kvality e-shopov Pricemania.sk, ktorý agreguje viac ako 800 000 produktov z ponuky vyše 9 000 e-shopov. Zároveň je zakladateľom vzdelávacieho projektu Pricemania Academy, cez ktorý prešlo viac ako 2 000 majiteľov a marketérov e-shopov, ktorí formou workshopov a konzultácií naberajú know-how od špičkových expertov z SK/CZ trhu. Michal tiež moderuje inšpiratívne rozhovory, kde predstavuje zaujímavé firmy, ľudí a nástroje z e-commerce odvetvia.

Michal Pastier
GoBigname | Zaraguza Group Creative Director, co-owner
Michal sa už vyše 15 rokov venuje marketingovej komunikácii, pri čom si uvedomil, ako sú značky nepripravené na rast vďaka nekonzistentným kódom značiek. Popri agentúrach Zaraguza v Bratislave a Zaraguza v Prahe tak založil aj štúdio GoBigname, ktoré má za sebou už vyše 350 projektov spojených zo zakladaním nových firiem alebo reštartu produktov. Zakladateľom pomáhajú nielen s názvom a nastavením značky, pripravených na expanziu a škálovanie, ale aj s ochrannými známkami, ako aj komplexnou vizuálnou identitou. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Patrí medzi najmladších držiteľov prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.

Tomáš Vrtík
Expandeco CEO
Tomáš aktívne pôsobí v e-commerce od roku 2013. V roku 2014 založil Expandeco, v ktorom pomáhajú e-shopom s expanziou do zahraničia. Tomáš má na starosti obchod a strategický rozvoj firmy. Expandeco aktuálne zamestnáva približne 50 špecialistov v 6 európskych pobočkách. Medzi klientov Expandeco patria napr. Notino, Footshop, Bibloo, Astratex, 4home, Digital24, Eyerim a ďalšie medzinárodne pôsobiace eshopy.